Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
www.edurama.be
Hoofdmenu
Home
Zoeken
Mijn Edurama
Gebruikswijzer
Over ons
Contact
Links
Wedstrijd
U bent hier
Home
Professionele ontwikkeling
Kwaliteit van praktijkonderzoek door leraren in relatie tot de gestelde doelen
Door
kvandekeere
op ma, 29/09/2014 - 23:49
Van der Steen , Janneke
Oolbekkink , Helma
praktijkonderzoek
leraaronderzoek
Professionele ontwikkeling
schoolontwikkeling
Lees meer
over Kwaliteit van praktijkonderzoek door leraren in relatie tot de gestelde doelen
Login
om te reageren
Ervaring, theorie en praktische wijsheid in de professionele ontwikkeling van leraren
Door
kpatteet
op wo, 20/08/2014 - 10:44
Lunenberg , Mieke
Korthagen , Fred
theoretische kennis
praktische wijsheid
praktijkervaring
Professionele ontwikkeling
Lees meer
over Ervaring, theorie en praktische wijsheid in de professionele ontwikkeling van leraren
Login
om te reageren
De inductie van beginnende lerarenopleiders
Door
kpatteet
op do, 26/06/2014 - 09:40
van Velzen , Corrine
van der Klink , Marcel
Swennen , Anja
Yaffe , Elka
inductie beginnende lerarenopleiders
Professionele ontwikkeling
Lees meer
over De inductie van beginnende lerarenopleiders
Login
om te reageren
De ontwikkeling van het beroep van lerarenopleiders: een historisch perspectief
Door
thomas_dm
op wo, 08/01/2014 - 07:55
Swennen , Anja
opleiden van lerarenopleiders
ontwikkelingsprofiel lerarenopleiders
identiteit
beroepsstandaard
Professionele ontwikkeling
opleidingsonderwijs
Lees meer
over De ontwikkeling van het beroep van lerarenopleiders: een historisch perspectief
Login
om te reageren
Het beroep van lerarenopleider. Professionele rollen, professioneel handelen en professionele ontwikkeling van lerarenopleiders
Door
Frederik Maes
op wo, 18/12/2013 - 15:31
Lunenberg , Mieke
Dengerink , Jurriën
Korthagen , Fred
Professionele ontwikkeling
lerarenopleider
professionele rollen
onderzoeker
poortwachter
leraar van leraren
begeleider
curriculumontwikkelaar
bruggenbouwer
Lees meer
over Het beroep van lerarenopleider. Professionele rollen, professioneel handelen en professionele ontwikkeling van lerarenopleiders
Login
om te reageren