Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
www.edurama.be
Hoofdmenu
Home
Zoeken
Mijn Edurama
Gebruikswijzer
Over ons
Contact
Links
Wedstrijd
U bent hier
Home
lerarenopleiders
Van (vak)docent naar lerarenopleider: een omslag in denken en doen
Door
kvandekeere
op wo, 23/09/2015 - 23:00
Kools , Quinta
Feijtel , Kees
van de Reijt , Véronique
Elgershuizen , Rob
lerarenopleider
professionaliseren
lerarenopleiders
docenten
Lees meer
over Van (vak)docent naar lerarenopleider: een omslag in denken en doen
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
Hoe studentevaluaties bijdragen aan de professionalisering van lerarenopleiders
Door
kvandekeere
op wo, 23/09/2015 - 22:33
Deenen , Fleur
Geldens , Jeannette
Khaled , Anne
professionalisering
lerarenopleiders
evaluaties
studenten
Lees meer
over Hoe studentevaluaties bijdragen aan de professionalisering van lerarenopleiders
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
'Ik heb nieuwe inzichten opgedaan'
Door
kvandekeere
op wo, 23/09/2015 - 22:09
Koster , Bob
Béneker , Tine
Kools , Quinta
Joosten-ten Brinke , Desirée
kenniskringen
professionalisering
lerarenopleiders
Lees meer
over 'Ik heb nieuwe inzichten opgedaan'
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
OPLEIDERSPROFESSIONALITEIT: DE RELATIE TUSSEN DE POSITIONERING VAN LERARENOPLEIDERS EN HUN OPLEIDINGSPRAKTIJK
Door
kvandekeere
op wo, 23/09/2015 - 21:49
Vanassche , Eline
Kelchtermans , Geert
professionalisering
lerarenopleider
lerarenopleiders
Lees meer
over OPLEIDERSPROFESSIONALITEIT: DE RELATIE TUSSEN DE POSITIONERING VAN LERARENOPLEIDERS EN HUN OPLEIDINGSPRAKTIJK
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
Het stellen van doelen: vanzelfsprekend in theorie, maar ook in praktijk?
Door
thomas_dm
op wo, 05/02/2014 - 20:13
van den Bergh , Linda
van Diggelen , Maghiel
leerdoelen
lesvoorbereiding
lerarenopleiders
doelgericht coachen
Lees meer
over Het stellen van doelen: vanzelfsprekend in theorie, maar ook in praktijk?
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
Beroepspraktijk vraagt om (h)erkenning en ontwikkeling van persoonlijke professionaliteit
Door
thomas_dm
op wo, 05/02/2014 - 19:59
Cornelissen , Frank
beroepspraktijk
professionaliteit
leraren
lerarenopleiders
navormingen
nascholing
Lees meer
over Beroepspraktijk vraagt om (h)erkenning en ontwikkeling van persoonlijke professionaliteit
1 reactie
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
Het beroep van lerarenopleiders: zes rollen
Door
thomas_dm
op wo, 05/02/2014 - 19:52
Lunenberg , Mieke
Korthagen , Fred
Dengerink , Jurriën
lerarenopleiders
Lees meer
over Het beroep van lerarenopleiders: zes rollen
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
Zeg niet: 'Zelfstudie', maar: 'LOEP-benadering, lerarenopleiders Onderzoeken hun Eigen Praktijk'
Door
thomas_dm
op wo, 05/02/2014 - 19:50
Kelchtermans , Geert
LOEP
zelfstudie
eigen praktijk
lerarenopleiders
Lees meer
over Zeg niet: 'Zelfstudie', maar: 'LOEP-benadering, lerarenopleiders Onderzoeken hun Eigen Praktijk'
Login
of
registreer
om te kunnen reageren
We gaan er niet over, maar toch...
Door
thomas_dm
op wo, 08/01/2014 - 08:01
Snoek , Marco
lerarenopleiders
beroepsidentiteit
onderwijsbeleid
ontwikkelingsprofiel lerarenopleiders
identiteitsontwikkeling
professionalisering
Lees meer
over We gaan er niet over, maar toch...
Login
of
registreer
om te kunnen reageren